Stránky

Přihlašte se ke sledování

pátek 11. dubna 2008

Nová přezdívka: Investor

V dnešním dílu seriálu bych rád promluvil o investování. Podívejte se: já ivestoval do Kátina těhotesntví desítky miliard. Ujala se jen jedna investice, ale roste. Zatím jsme téměř na třinácti milimetrech - podle posledních ekonomických výsledků našeho gynekologa.

Sám jsem to neviděl, protože mě nechali v čekárně. Průzkum tentokrát probíhal sono vaginálně (jako bych tam nikdy nebyl...) a tím se zhatil sen všech mužů projít se prostory, které přinášejí více radosti a uspokojení než charitativní investice.

Já jsem po takovém zúročení vkladů začal uvažovat o dalších výhodných investicích, ale dostalo se mi vyjádření od majoritních akcionářů, "ať mě to ni nenapadne, sic mi budou rajtky malý" a dokonce mi pohrozili odříznutí hlavního toku prostředků od všech zdrojů. (Au!)

Moje děti mi udělaly největší radost 9 měsíců před narozením. (Kája Saudek)