Stránky

Přihlašte se ke sledování

sobota 10. května 2008

Dopis Google: Blog mi cestuje v čase!

Blogger spustil Buzz - načasování článků. Ne vše funguje, jak by mělo...

Dobrý den,
obracím se na Vás s neobvyklým problémem: právě mi vyšel článek. Ale já ho ještě nenapsal, je z 12. května! Jednak bych se rád zeptal, kde lze články z budoucnosti vypnout, mám z toho strach.

Víte, já obvykle píšu několik článků denně, a protože vyšel až z dvanáctého a mezitím nic, velmi se bojím, že se mi něco stalo.

Navíc v tom článku byl překlep. Několikrát jsem stránku obnovoval a díval se, jestli už jsem to v pondělí opravil, ale stále nic! Nakonec jsem to nevydržel a opravil to teď - doufám, že jsem tím nenarušil časoprostorové kontinuum. Poznamenal jsem si pro všechny případy čas: 10. 5. 2008 15:20 - kdyžtak tu opravu prosím vraťte, nerad bych rozpoutal ty motýlí efekty.

Také jsem se díval na ostatní blogy. Všechny mají 10. květen. Mohli by jste je tedy taky popohnat, aby mě dohnali?

Netrpělivě čekám na odpověď, ale nezapomeňte ji poslat zpátky do desátého května, já bych nevydržel dva dny čekat. Ideální by bylo, kdyby jste ji poslali... teď je 17:12, tak chvíli před. Moment, mrknu se.

Ne, v mailu nic nemám, asi to funguje, až když to odešlu. Takže odesílám.

S pozdravem
Martin Cabicar
http://www.cabicar.blogspot.com/

P.S.: Ve středu jdu zase na gastroendoskopii. Mohli by jste mi nějak vygooglit, jestli budu zvracet jako posledně? Že bych si raději rovnou připlatil za tu silnější injekci. Jenže posledně i po té slabé jsem jel výtahem 27 pater v sedmipatrové budově a pak cestou zdravil auta. Ale zase než se udávit... Díky, že se mrknete!