Stránky

Přihlašte se ke sledování

pondělí 12. května 2008

Vtipy: Šnek

Pokud znáte další vtip, přidejte ho do Encyklopedie vtipů!

Hádanky

  • Víš, proč slimák nemůže utíkat?
    Protože by mu vlály oči.
  • Víte, jak spáchá šnek sebevraždu?
    Podívá se do zásuvky.
  • Víte, proč šnek nemůže rychle brzdit?
    Protože by mu vypadly oči.
  • Proč nemá šnek srst?
    Aby si do baráku nenanosil blechy.
  • Víte, co je to maximální alkoholizmus?
    Když se šnek opije tak, že netrefí domů.

Vtipy

Zahradník zalévá kytky, najde šneka a hodí ho za plot. Za dva měsíce někdo zazvoní u dveří - a tam šnek: "Tos jako přehnal!"


Plazí se tři slimáci po kolejích: První: "Pozor vlak!" - Čvacht... Druhý: "Kde?" - Čvacht... Třetí: "Uch uch uch uch..." (strašně rychle dýchá) Čvacht


Plazí se slimák po kolejích a zpívá si: "Krásné je žít, tramtarárára... Krásné je žít, tramtarárára... Krásné je žít, tramtarárára... Krásné je žít - tadam ta dam - tadam ta dam - tadam ta dam..."


Potkají se dva slimáci, jeden má úplně rozmlácenou ulitu: "Ále, řítim se ti plnou rychlostí do zatáčky - a vtom mi do cesty vyroste hříbek..."


Řítí se hlemýžď přes silnici a najednou ho zastaví čap a ptá se: "Hlemýždi kam se řítíš?" Hlemýžď: "No, běhá tady výběrčí daní a to víš já mám dům, manželka má dům i syn má dům. Čáp:"No to abych se taky schoval já i celá rodina žijeme totiž na vysoké noze". Tak se letí čáp schovat do ZOO k opicím. A opice na něj křičí: "Ty ses zbláznil čápe, co lezeš za mříže? "To ne, já jsem se nezbláznil, ale běhá tady výběrčí daní a celá moje rodina si žije na vysoké noze. " "To my opice se už nemáme čeho bát. Jsme za mřížema a holý zadky máme stejně!"


Učí starý šnek mladého, jak se přechází silnice. "Musíš si vyčíhnout správnou chvíli, pak vysprintovat, abys to stihnul mezi kola, potom počkáš, až auto přejede a pak dolezeš zbytek." Názorně mu to předvede. Vyběhne, mezi kola, počká, až auto přejede a přeběhne na druhou stranu. "A teď ty!" volá na mladýho. Ten vyběhne, na určeným místě se zastaví a křáp, je po něm! Starej šnek na druhý straně vzdychne a říká: "To je teda smůla, velorex tu už hodně dlouho nejel."