Stránky

Přihlašte se ke sledování

čtvrtek 8. listopadu 2012

Přestěhovaná postel

Stěhovali jsme postele a našli pod nimi celkem 62Kč. Rozhodli jsme se, že budeme stěhovat postele asi 16x denně.

   Ještě nějakou dobu bude trvat, než si zvyknu, že přestěhované postele jsou jinde. Už 2x jsem si na ně sedl, narazil si zadek o podlahu a jednou prohmátl do prázdna, když jsem se o ně chtěl opřít. Ale ze všeho nejhorší je můj zvyk skákat šipku do postele. To byla taková blbost... ale taková blbost!!

...Tak nevím, jestli to přestěhování postelí byl dobrý nápad. V noci jsem se snažil nahmatat lampičku, kde bývala a málem jsem rozsvítil manželce prsa. Pak vstanu z postele, jdu do koupelny, vrátím se, lehnu si do postele - a postel nikde. Ale ze všeho nejhorší je můj zvyk ráno se rychle překulit nalevo a postavit se švihem nohou, teď, když mám postel vedle zdi. To byla taková blbost... ale taková blbost!!