Stránky

Přihlašte se ke sledování

sobota 22. září 2012

Lžíce ve dřezu

Playing with a Spoon and Water - Jan 12 - Explored

Ty debilní, debilní lžíce v dřezu! To už snad dělají schválně! Příbory vyhlížejí a pak všichni na lžíci: "Dělej, dělej, už jde, rychle lehni si!" Já pustím vodu přímo na tu pitomou lžíci, voda na mne vyprskne a - jak jsem psal posledně - vypadám, jako kdybych se snažil vymočit během hurikánu, protože jsem mokrý ze všech stran a vždy kolem pasu. Ale co jsem doposud taktně nezmínil jsou Kátiny kome
ntáře. Nikdy si neodpustí poznámku, když jdu kolem celý mokrý se převléct, jako třeba:
- "Takže jaký máš teď rekord v zadržování moči?"
- "Co jsi to cvičil? Takhle jsem se v životě nespotila."
- "Zase tě přepadl vodotrysk? Ale nesebral ti tvojí poslední trysku, že ne?"
- "Co se ti stalo? Ne, počkej, nech mne hádat... Nůž ve dřezu! Ne, počkej, počkej, neříkej mi to... Vidlička! Ne, počkej, počkej..."
- "Ty jsi jediný člověk na světě, který by měl nosit do kuchyně igelitové tepláky vytažené až pod bradu."
- "Hele, ony existují i plíny pro dospělé, ale chrání jen zevnitř. Blbý, viď?"
- "Já ti říkala, aby ses vyčůral, než jsi šel na stráň válet sudy."
- "Ty si to snad nikdy nezapamatuješ: nejdřív spláchnout a pak natáhnout kalhoty!"
Grrrrrrrrr....